بازار بزرگ ژئوسنتتیک ها

تفاوت بارز ژئوممبران LLDPE

وبلاگ , ژئوممبران

۲۳ فروردین ۱۳۹۸ 1947 بازدید
بازار بزرگ ژئوسنتتیک ها

نگاهی به ژئوممبران LLDPE 

ژئوممبران LLDPE  از رزین های پلی اتیلن ساخته می شود و انعطاف پذیری و مقاومت خوبی در برابر درجه حرارت پایین و قرار گرفتن در معرض ماوراء بنفش ارائه می دهد. با کیفیت و مقرون به صرفه ، برای زندگی طولانی در نظر گرفته شده و از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

ژئوممبران lldpe

ژئوممبران LLDPE  از رزین های پلی اتیلن ساخته می شود

 

مزایای ژئوممبران LLDPE 

  • در برابر تحمل مستقیم تاشو و خم شدن بدون آسیب رساندن به یکپارچگی و عملکرد آن منعطف هستند
  • بدون برش به آسانی نصب می شوند
  • پانل های 20 میلی لیتری 20×100 را که می توانند مستقر شوند و با موفقیت بالایی برای کارهای فوری جوش داده شده ، به راحتی مدیریت می شود. همچنین در پنل های پیش ساخته سفارشی بزرگتر برای استقرار سریعتر در صورت لزوم نیز موجود است
  • بسته به نیاز شما با ضخامتهای مختلف از 20 تا 80 میلیون ژئوممبران LLDPE در دسترس است
  • ضخامت 40 و 60 میلی متر می تواند برای اکستروژن و گوه برای کاربردهای بزرگتر جوش داده شود

کاربردهای ژئوممبران LLDPE 

  • استخرهای آبیاری ، کانالها ، مخازن آب و خاکریزها
  • دفن زباله ، رویه ها و سرپوش
  • تالاب های فاضلاب و تصفیه خانه ها
  • سیستم های مهار ثانویه
  • مهار صنعتی
  • پروژه های ترمیم خاک
  • دفن ضایعات حیوانات
  • استخراج شیرابه و حوض های گدازه های آتشفشانی
  • زمین گلف و استخرهای تزئینی
  • مخازن ذخیره سازی مایع
  • برنامه های آب نمکی و فرآوری شده آب
  • مهار محیط زیست

ژئوممبران

ژئوممبران LLDPE  مقاوم بوده و دوام بسیار بالایی دارد

دفن زباله، کاربردی ترین استفاده از ژئوممبران LLDPE 

ژئوممبران LLDPE  برای کاربردهای دفن زباله طراحی شده اند که به انعطاف پذیری و عملکرد کشش بیشتری نیاز دارند. خواص کششی عالی ما باعث می شود LLDPE صاف ژئوممبران صحیح راه حل مناسبی برای کاربردهایی باشد که انعطاف پذیری و کشیدگی آنها از همه مهمتر است.

ژئوممبران LLDPE  ، همان خاصیت دوام و مقاومت را دارد که در ژئومبربرانهای پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یافت می شود ، اما با این مزیت افزوده افزایش انعطاف پذیری مواد به دلیل اینکه یک پلیمر با چگالی کمتر است. این امر به ژئوممبران LLDPE  توانایی انطباق با سطوح نامنظم را می دهد ، مقاومت بیشتری در برابر ترک های استرس ارائه می دهد و جوشکاری را تسهیل می کند. ژئوممبران LLDPE  منعطف بهتر از هر لایه دیگری می تواند برای کاربردهای مختلف به کار برود.

انعطاف پذیری ژئوممبران LLDPE 

این انعطاف پذیری افزایش یافته باعث می شود تا ژئوممبران LLDPE  به خوبی از قبل از ساخت داخل تابلوهای بزرگ مناسب استفاده شود و کار میدانی را به حداقل برساند. علاوه بر این ، ژئوممبران LLDPE  اغلب در برنامه هایی کاربرد دارد که ممکن است در شهرک های بزرگ به صورت طولانی مدت استفاده شود. مانند دفن زباله.

ژئوممبران LLDPE  از LLDPE با کیفیت بالا (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) همچنین در یک محیط با کیفیت کنترل شده تولید می شوند و مجدداً اجازه می دهند گواهی تضمین کیفیت ارائه شود. ژئوممبران LLDPE  انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ژئومبره های HDPE ارائه می دهند و در جاهایی که حرکت انتظار می رود ، بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال در بخش های دفن زباله. ژئوممبران LLDPE  یک ژئوممبرن صاف است.

ژئوممبران LLDPE  انعطاف پذیرترین فیلم های پلاستیکی با ورق است. ژئوممبران LLDPE  ترکیبی از LDPE است که در آن فیلم انعطاف پذیری، استحکام کششی و سازگاری بیشتری دارد. قابل دوام تر و نرم تر است. ژئوممبران LLDPE  برای آسترهای برکه ای یا مخلوط شده به فیلم های دیگر استفاده می شود تا انعطاف پذیری و استحکام بیشتری به آنها بدهد. ژئوممبران LLDPE  برای فیلم هایی استفاده می شود که نیاز به مقدار زیادی از قدرت برای جذب ضربه دارند در حالی که پاره و سوراخ نمی شوند.

متداول ترین ژئوممبران LLDPE 

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) رایج ترین نوع ورق های پلاستیکی است. بسیار انعطاف پذیر است ، بیشتر اوقات از ضخامت 5/0 میلی متر تا 40 میلی متر در فرم های قابل انعطاف ورق. به دلیل انعطاف پذیری آن به خوبی با انواع مختلفی مطابقت دارد. نکته منفی این است که این LDPE به اندازه برخی از انواع دیگر ورق های پلاستیکی قوی یا متراکم نیست. تقریباً به اندازه مقاوم در برابر سوراخ نیست. ژئوممبران LLDPE  کاملاً گسترده در ساخت و ساز ، کشاورزی ، برنامه های محافظت از سطح ، انواع مختلف ، تارپس و موارد دیگر استفاده می شود.

ژئوممبران ال ال دی پی ای

ژئوممبران LLDPE  برای کاربردهای فضای باز مناسب است

خصوصیات ژئوممبران LLDPE 

پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) نوع پلی اتیلن ورق های پلاستیکی قابل انعطاف است. از خصوصیات مثبت آن این است که از LDPE قوی تر است و مقاومت بیشتری به مواد شیمیایی دارد. این ساختار سلولی محکم تر دارد و باعث مقاومت بیشتر در برابر پارگی و سوراخ می شود. هنگامی که آسترهای تولید می شوند، غالباً با MDPE ساخته می شوند و با LDPE یا LLDPE مخلوط می شوند تا به یک باند قوی و در عین حال انعطاف پذیر برسید.

ژئوممبران LLDPE  سفت و محکم

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE ، با کیفیت HD) ، از این نظر که قوی ترین ، سخت ترین ، مقاوم ترین ماده شیمیایی و کمترین انعطاف پذیر از چهار نوع ورق پلاستیکی قابل انعطاف است که در این مقاله به آنها اشاره شده است. ژئوممبران HDPE همچنین مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و بدون نیاز به بسته های افزودنی UV ، در برابر اشعه های شدید خورشید قرار دارد. قدرت HDPE از ساختار سلولی محکم آن ناشی می شود که عبور سایر مولکولها از ساختار آن در سطح میکروسکوپی را بسیار دشوار می کند. هنگامی که خواستار ایجاد آسترهای بسیار بزرگی مانند آسترهای برکه ای هستند ، HDPE به راحتی درز و یا دوخته شده با هم است. از نظر صنعتی مورد استفاده ، ضخامت آن از 12 میلی متر تا 100 میلی متر ضخامت دارد. از HDPE بعنوان مخازن مهار ثانویه برای مخازن نفتی استفاده می شود، و بیشتر استخرهای صنعتی و باریکه کانالهایی که در آن به مقاومت شیمیایی نیاز دارند.

ایزولاسیون فونداسیون

ژئوممبران LLDPE  به راحتی نصب می شود

ژئوممبران ساخته شده از رزین های پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE) بسیار انعطاف پذیر هستند ، با کشیدگی بالا ، مقاومت در برابر پارگی فوق العاده و مقاومت در برابر انفجار.

کربن سیاه در برابر اشعه ماوراء بنفش و هوای شدید محافظ خوبی است. ژئوممبران LLDPE  به طور معمول در برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به ماندگاری عالی و مقاومت شیمیایی در فضای باز دارند.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *