بازار بزرگ ژئوسنتتیک ها
بازار بزرگ ژئوسنتتیک ها

ساختار دستگاه جوش ژئوممبران

دستگاه جوش ژئوممبران یکی از دستگاه های صنعتی است و از پایه و قسمت هایی تشکیل شده است و باید برای جوشکاری بهتر با ساختار دستگاه آشنا شویم. دستگاه جوش ژئوممبران باید همیشه آماده باشد.

با دستگاه جوش ژئوممبران می توانیم ممبران را در قسمت های مختلف بهم جوش بزنیم. دستگاه های میلر ولدماستر یک سیستم کاملاً خودکار را به شما ارائه می دهند که تولید پر سرعت و کار با مواد بسیار کمتری را ارائه می دهد. با کار کمتری ، کار شما می تواند با تسهیلات بسیار کوچکتر کارآمد داشته باشد. جوشکاری هوای گرم  با دستگاه جوش ژئوممبران باعث ایجاد پیوندهای قوی نیز می شود. برای محصولات بزرگ مانند آستر و روکش، جوشکارهای ما می توانند با گزینه های ثابت یا حرکتی تنظیم شوند. هر دو سریعتر از دوختن یا چسباندن هستند و به شما امکان جوشکاری داخلی را می دهند. نحوه جوشکاری حرکتی با دستگاه جوش ژئوممبران نیاز به جابجایی پارچه های سنگین را کاهش می دهد زیرا دستگاه آن کار را برای شما انجام می دهد. اینها فقط چند مورد از راه حل های جوشکاری میلر ولدماستر است. همچنین می توان جوشکاری را به نحوی تنظیم کرد تا لایه خیلی دقیق تر درزگیری شود.

دستگاه-جوش-ژئوممبران

دستگاه-جوش-ژئوممبران

مواد مورد استفاده در دستگاه جوش ژئوممبران

بسته به نوع پروژه و محل سایت ، زیر پایگاه ممکن است از انواع متریال (خاک رس ، مخلوط شن و ماسه شن ، سیمان و غیره) تشکیل شود. این زیر پایه باید توسط پیمانکار ، شرکتی که مسئولیت کارهای خاکی و یا سیستم ساختاری را بر عهده دارد ، پذیرفته شود. شما می توانید متناسب با پروژه از مواد مختلفی استفاده کنید. حتما از کار صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنید. باید با دستگاه جوش ژئوممبران به گونه ای کار کنید که ژئوممبران سوراخ نشود. دستگاه جوش ژئوممبران در انواع مختلفی ساخته شده است.

این روش استاندارد دستورالعمل هایی را برای دستگاه های جوشکاری گوه گرم ارائه می دهد. به طور مداوم درجه حرارت ، سرعت و فشار درزهای تولید ژئوممبران را ضبط کنید. همانطور که در این زمینه آماده شده اند.

نکات مربوط به نحوه کار با دستگاه جوش ژئوممبران

نکته 1: این عمل به طور معمول در مورد همه ژئوممبرانهای گرمانرم کاربرد دارد

ضخامت 30/0تا 3 میلی متر (12 تا 120 میلی متر).

نکته 2: این عمل در مورد همه ژئوممبران های همگن کاربرد دارد اما قابل استفاده است. برای ژئوممبرانهای روکش شده تقویت شده و پراکنده نیز وجود دارد.

نکته 3: دستگاه گوه گرم می تواند یک آهنگ یا مسیرهای دوتایی ایجاد کند. دوم با فضای هوا بین آهنگها برای استفاده بعدی بعنوان a روش تست فشار هوا غیر مخرب.

نیاز به این عمل این است که اذعان کنیم که دستگاه جوش ژئوممبران که در سطح جهانی استفاده می شوند ، تنظیم مداوم دما ، سرعت و یا فشار را تا تجربه و دانش اپراتور دستگاه باقی می گذارد. این استاندارد خاص ، که منجر به دستیابی به اطلاعات جوشکاری جوش گوه داغ می شود ، امکان نظارت مستمر و ضبط این سه متغیر را فراهم می آورد. بنابراین، اپراتور می تواند تنظیمات را بر اساس مقادیر ضبط شده مناسب برای درز با آن وسیله خاص انجام دهد. این روش استاندارد به فناوری

کنترل حلقه بسته که منجر به بازخورد دستگاه و تنظیم خودکار سه متغیر گوه گرم ذکر شده می شود، نمی پردازد.

نکته 4: از این قبیل جوشکارهای خودکار بازخورد بعضاً “هوشمند” یاد می شود. دستگاه جوش ژئوممبران “و در دسترس هستند اما هدف از این کار نیست. عمل خاص استاندارد. این گفته می شود ، برخی از جوش های گوه سنتی دستگاه ها در حال حاضر دارای مدارهای الکتریکی برای حفظ ولتاژ و سرعت.

این عمل به صورت میدانی محور و متمرکز بر کنترل کیفیت ساخت و ساز (CQC) است. پرسنل انجام جوشکاری و تضمین کیفیت ساخت و ساز (CQA). پرسنل در حال بررسی نتیجه جوشکاری درز هستند.

این استاندارد ممکن است شامل عملیات خطرناک ، تجهیزات و آب و هوا باشد. این استاندارد برای رسیدگی به همه مشکلات ایمنی مرتبط با استفاده از آن تصریح نمی کند. وظیفه این استاندارد بر عهده استفاده کننده از این استاندارد است که اقدامات ایمنی و بهداشتی مناسب را تعیین کرده و کاربرد محدودیت های نظارتی را قبل از استفاده تعیین می کند.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *